Mat i sentrum

Ta turen til byen første lørdag i september når det inviteres til et yrende folkeliv rundt lokalprodusert mat på Torvet 🥕🍅🍐

Søgne vgs vil ha stand med utsalg av økologisk frukt og grønt.

"Mat i sentrum" arrangeres for tredje gang og på programmet står mellom annet: Barnas egen pizzafestival, som arrangeres av Geitmyra Kristiansand matkultursenter for barn 🍕. Margit Dale forteller om "Kva kan me lære av det gamle matstellet?" Arrangementet krydres med sang og musikk av SiMi, 👨‍🎤 kjent fra UKM mellom annet, og en rekke produsenter av lokale matvarer kommer. Bondens marked Agder 👩‍🌾 stiller også på Torvet denne dagen, det samme gjør en rekke interesseorganisasjoner.
Velkommen til et familievennlig arrangement 😊
PS. Gratis is til barna fra Hennig Olsen

Mat i sentrum er et samarbeidsprosjekt mellom Kristiansand kommune, Statsforvalteren i Agder, Agder fylkeskommune, Bondelagene i Agder og Landbrukets Dag SA, med støtte fra Innovasjon Norge.

Har du spørsmål om arrangementet kan du sende en e-post til: post@landbruketsdag.no

Arrangementet planlegges med forbehold om nødvendige endringer grunnet koronasituasjonen på tidspunktet arrangementet finner sted.

Mat i sentrum på facebook.