Velkommen til Åpen skole på Søgne videregående skole

Går du i 9. eller i 10. trinn? Eller er du foresatt til en som gjør det? Er du nysgjerrig på hva Søgne videregående skole har å tilby? Vi ønsker deg og dine foresatte hjertelig velkommen til Åpen skole tirsdag 29. oktober fra kl. 17.00 til 20.00.
Denne kvelden er spesielt tilrettelagt for elever på 9. og 10. trinn, samt deres foresatte.

Hvorfor komme på Åpen Skole?

Denne kvelden kan du få ta en nærmere kikk på flere av våre ulike utdanningsprogrammer, som for eksempel idrettsfag. Dette er en gyllen mulighet til å få et innblikk i hvordan vi jobber, og stille spørsmål direkte til både lærere, elever og opplæringskontorene. Du får også mulighet til å besøke programområdene du er mest interessert i, slik at du kan få en bedre forståelse av hva du kan velge når du begynner på videregående.
Velkommen til oss på Søgne videregående skole.